روزای اول که اومده بودم بیمارستان  تفاوت چشمگیر قیمتا با مرکز قبلی رو نمی تونستم باور کنم. با خودم گفتم شاید چون اینجا بیمارستانه  .شاید چون اون یه درمانگاه مهجور گوشه ی شهر بود.امروز که امار پذیرشو چک کردم امور مالی گفت بیمه به تعرفه ها معترض شده.گفتم مگه قانونی نیستن?گفت نه گفتم مگه خودشون تعیین نکردن? گفت نه. گفتم کی پس گفت نمیدونم.توانایی پردازشمو از دست داده بودم .رفتم پذیرش بعد از پرس و جو فهمیدم بی دلیل(!) بدون اینکه کسی بدونه چرا، بدون اینکه مشخص باشه از کی ،تعرفه های کدها تغییر کرده و جدید تعریف شده.باورم نمیشه.تمام این مدت که من اومدم اینجا و پیش از این فقط و فقط به دلیل اینکه نمی دونن چرا سیستم اینطوری شده مردم  مثلا بجای 40تومن 80تومن دادن.به همین سادگی و آسودگی. 

ته توشو دراوردم ازین قرار که دکتر قبلی به پایین بودن تعرفه ها شاکی بود و  به دلخواه تغییرشون داده بود و رئسا هم از اقوامش بودند و فوقع ماوقع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد