منفور فیک

دکترای قبلی هر کدوم دم رفتنشون به یکی گفتن که تا اخر عمر نمی بخشنش و آه و نفرینشون در ارتفاع بالاسر زندگی منفور در پروازه.آیین شده خلاصه.من هنوز کیسم رو انتخاب نکرده بودم که این اواخر دکتره_  مسئول فنی درمانگاه_دندونشو خواسته بکشه اومده دیده من نیستم ، هی نیستم،هنوز نیستم،مثکه کلا نیستم ،بدون فوت وقت رفته پیش رییس  شکایت کرده هی رفته هی هنوز همش رفته تا رییس هم امروز گفته واسم غیبت بزنن.با رییس تماس گرفتم و توصیح دادم واسش ماجرارو ،ابعاد فاجعه رو مشخص کردم و قسمت هایی از حافظه اش رو روشن کردمو جلوی چشمش آوردم و خلاصه ختم به خیر شد.حالا من موندمو کیس مورد آهمو "یه ضامن دار انقدی" .منتها منفورم  خوب دندون گیر نیس .بنده ابلیس ، زندگیش فقط یه آه کم داره مث جنگا می ریزه پایین.لزومیم نداره دلت خیلی پاک باشه از شیش متری سوزشو حالا بی خیال شم همون فوت آهه کافیه .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد